Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2008

Η πρώτη πρόβα, διανομή ρόλων

Τι θα μου δώσει; Τι θα μου δώσει; Λες και πάμε σχολείο πάλι κι έχουμε διαγώνισμα. Θα πέσει το sos ή δε θα πέσει;

Μην το παίρνεις κατάκαρδα, παλικάρι μου. Θέατρο θα παίξουμε, όλοι οι ρόλοι καλοί είναι. Απλώς ο δικός μου είναι καλύτερος.

Να, αυτόν το ρόλο θέλω. Αυτόν εδώ.


Θα ’χω τραγούδι, δε θα ’χω; Κοίτα τον φάτσα μην και πάρω τραγούδι. Δεν έχω φωνή εγώ; Επειδή δεν το δείχνω;

Τώρα αυτό που μου έδωσε καλό είναι;

Κοίτα τον σπασίκλα, κρατάει και σημειώσεις να δείξει χαρακτήρα. Αμ η άλλη; Μαλλιοτραβιέται μόλις άκουσε πως το έργο είναι σοβαρό. Σοβαρό είπαμε κοπέλα μου, όχι η Ιφιγένεια εν Ευόσμω. Άν μοιραστούν έτσι οι ρόλοι εγώ σηκώνομαι και φεύγω.

Να μην ξεχάσω αύριο να περάσω από το super market, να μην ξεχάσω αύριο να περάσω από το super market, να μην ξεχάσω αύριο να περάσω από το super market...

Κοίτα η μουλωχτή χαμόγελο επιτυχίας. Σιγά το ρόλο. Άμα δεν το ’χεις καλή μου, τι να σου κάνει κι ο ρόλος; Και μη με κοιτάς εμένα στραβά. Αμ’ ο άλλος; Μεσ’ στην καλή χαρά.


Τα τραγούδια, λέει, θα τα πουν οι ηθοποιοί. Ε ρε γλέντια, πάλι. Άσε να βάλουμε μια ορχήστρα ρε κοπέλα μου, με τους τραγουδιστές της, με τις τραγουδίστριές της, τι τους θέλεις τους ηθοποιούς;

Μπα! Δεν παίρνει από λόγια. Σαν είπε οι ηθοποιοί, κόλλησε.

Δεν πιστεύω να μην θέλει ο μαέστρος να τραγουδήσω;

Ακόμα δεν είπε για μένα. Πόσοι ρόλοι υπάρχουν; Μέχρι και τα χέρια στο τραπέζι έχω. Ο πιο καλός ο μαθητής. Θα παίξω ή δε θα παίξω;

Λες; Όχι μωρέ, δεν μπορεί. Θα θέλει, γιατί να μη θέλει;

Μήπως ήρθε για τραγουδιστής και δε μας το λέει; Τάχαμου για τεχνική βοήθεια. Στη διανομή ρόλων, τεχνική βοήθεια; Έχει πλάκα! Ο κρυφοΜητροπάνος!

Όπως καταλάβατε, τέρμα τα αστεία. Άμα χρειαστεί...

...θα βαρέσω και το χέρι στο τραπέζι. Να έτσι!

Μη στεναχωριέσαι βρε αγόρι μου. Ξέρεις τι αξιοκρατία έχουμε εμείς εδώ; Πολύ αξιοκρατία. Άλφα-άλφα.

Να σου πάρω το τραγούδι;


ΥΓ: Η πρώτη πρόβα στην οποία διανεμήθηκαν
οι περισσότεροι ρόλοι έγινε στο Ωδείο Πρακτέον
την Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2008, στον Εύοσμο.
Οι φωτογραφίες είναι του Μάκη Μουρατίδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: